tisdag, mars 10, 2009

10:e mars - WEHOOO!!

Fyfan, vilken bra dag det har visade sej bli!

Vaknade sent, pga oldrickandet igar. Tog mej tid med att fixa lunch, hangde med Tom som vad glad da han fatt jobb pa nan copy shop dar han ska fylla pa toners till skrivare. Han borjar pa fredag!
Hangde lite med Cole ocksa, som jag inte riktigt fatt klam pa. Han verkar riktigt fin, lugn och mysig. Han ar som sagt brandman, men borde ha ett tillfalligt jobb nu nar det inte ar sommar. Han far a-kassa, men den drogs in i veckan da han inte visat upp att han sokt nagra jobb... Haha! Dumskalle. Well, han ar nu i samma sits som jag. Kanns skont att alltid ha en fellow slacker vid sin sida!

Har ar Tom som jag bor med, killen till hoger:
















Well, loggade in pa Myspace och sag en reklam for en grym sommarfestival i Italien. Svenska Dozer ska spela, samt KARMA TO BURN! Jag holl pa att satta pastan i halsen. Jag har lyssnat pa Karma To Burn i kanske 10 ar nu, tack vare Kim Salabim hemma i Stockholm, och de ar ett av mina absoluta favoritband. En av deras skivor skulle vara ett absolut maste om jag hamnade pa en ode o. Laste om dem pa internet en massa forut, och det visade sej att de inte spelade tillsammans langre. Dromde en gang att jag sag dem spela live i ett litet garage nanstans i USA, varldens basta drom! Men alltsa, nu verkar det som att de aterforenats, och de ska spela i Italien av alla stallen!! De ska spela i Connecticut, Iowa och West Virginia, som de kommer ifran, ocksa. Detta innebar kanske att de kommer spela i Canada nangang, eller kanske i Seattle...??? DET FINNS IALLAFALL HOPP om att jag kanske kommer kunna se dem nan dag, wehoo!

Nu sitter jag pa biblioteket for att skriva ut nagra fler CV's, och nyss loggade jag in pa hotmail. Hade fatt ett nytt mail fran Monika med rubriken "Kan inte komma forran i host..."
Fick forst ont i magen, men fick annu mer ont i magen nar jag laste forsta raden i mailet som sa "Skojade bara, kommer 1:a april och stannar till 13:e!!!"
Weehooo igen!! Ska bli sa sjukt kul att fa hit Monika, och vi lar ju aka till Seattle och traffa Mike!! Han skrev till mej haromdan pa myspace och var aspeppad pa att ses, nu nar jag ar i Vancouver. Han sjunger i ett halvkasst punkband och ska snart forsoka komma hit och spela ocksa. Yey!!

Mike:
















Varen ar tillbaka, snon ar nastan helt borta forutom pa bergstopparna som pga det blir extra vackra.
Imorrn ska jag hamta min cykel hos sjuka Kimberleigh, och snart ringer sakert ngn fran nat cafe och erbjuder mej ett jobb! Haha.

Over and out.

Inga kommentarer: