lördag, juni 13, 2009

13:e juni - Update.

Gah, efter mycket om och men blir jag kvar i Kanada i sommar... kort varsel, dyra flygbiljetter mm hindrar mej fran att aka till Europa. Nasta gang kanske! Mailade Richie och fragade om lite praktiska saker, om jag skulle fatt tilltrade till alla deras spelningar om jag nu foljde med, festivaler mm. Fick svaret "You will not ever have to pay to get in as long as I know you are coming to a show."
Sweeet. K2B in my heart.

Jag planerar lite smatt att rora mej mot Toronto tror jag... maste kolla upp lite saker, svart att gora pa jobbet, vill inte att chefen och kollegorna ska undra varfor jag kollar upp massa Toronto-relaterade siter, och har lite svart att komma at internet utanfor jobbet. Oh well, det reder sej nog. Akte till Vancouver fran Sverige utan att veta ett skit, sa att aka harifran till Toronto lar val inte vara alltfor jobbigt. Mailade lite folk pa stonerrock.com och en snubbe skrev att det ar aslatt att hitta jobb dar. Kanns ju lovande, men folk sa samma sak om Vancouver, vilket visade sej inte stamma...
Ska forsoka styra upp en fika med Chris kompisar Sidney och Clint ocksa, de ska flytta till Toronto snart, de kommer darifran, plus att de ar urless pa Vancouver. Gillar inte det kyliga folket. De kan ju ha ratt i det. Vette fan...

Ar faktiskt allmant less for tillfallet ocksa, men uppskattar jobbet och det skona vadret. Vill ga pa mer grymma spelningar dock, Akimbo FTW! Hur bra som helst.

Uppskattar forresten ocksa alla skona italienare som det kryllar av pa Commercial drive. Det finns hur manga italienska cafeer som helst dar dar gubbarna sitter och snackar fotboll och brudar. (Antar jag, fattar inte mycket av vad de sager). Imorse gick jag parallellt med 6 stycken av dom, ikladda traningsoverall i akta Sopranos-stil! Det sag ut som att de var ute och "power-walkade", och de slog sej slutligen ner pa en av uteserveringarna. Formodligen bestallde de in espresso och sporttidningar. HAH!

Inga kommentarer: