onsdag, juni 10, 2009

10:e juni - What to do?

Fan. Hade inte hort nagot fran Richie pa ett tag, antog att det var pga att turnen startat, sakert massa att gora och styra med. Mailade honom igar, bara for att tacka for en grym spelning i LA och att han skrev upp mej pa gastlistan, samt ett lycka till med turnen. Fick svaret:

"Ellin! Hi, I am so sorry I didnt get back to you, I have been waiting for you to email me as i didnt save your email addy, and in order to use my phone which is the only source of internet I had on that beautiful Italian island. I must have the email saved, unless the person writes me.
Anywho, the merch guy is working out but if you want to hang out with us on the road you are welcome to, we just dont have lodging every nght and my wife will be with us starting on June 16th, those are the caveats. We hope we will see you again soon, and Will says 'Skol', which I am not sure is your language... heh.

Anywho see you soon,
.R."

JAG SOM PRECIS HADE SLUTAT TANKA PA DEN DAR JAVLA TURNEN!?

Okej. Sa. Jag skulle kunna dra till Europa, hanga med KTB och se storre delen av Europa, sakert ha asakul, festa, traffa massa folk, lyssna pa min favoritmusik - LIVE - varje kvall, osv.
Jag skulle ocksa spendera en javla massa pengar, riskera att inte ha sovplats (fast skulle kunna sova i bilen kanske?), bli av med jobbet i Vancouver (fast hade ju anda tankt rora pa mej i augusti?), komma tillbaka hit och borja om pa nytt (fast planerade ju anda Toronto, vilket ju ar en nystart i sej), OSV.

Fan fan fan.

Ska maila Richie och fraga lite mer om "the practicalities" sa att saga.
Suck. Varfor ar jag inte i Sverige just nu, hade gjort saken saaa mycket lattare...

Later.

Inga kommentarer: