lördag, juli 25, 2009

25:e juli - Varthän?

Var pa asbra cabaret igar: Cabaret L'Amour Fou. Zigenarmusik, sjunkande skepp-tema och storytelling. Grymt underhallande och fiffig.

















Bodde i chefens lagenhet sondag-torsdag, kandes som att bo pa hotell... sjukt lyxig lagenhet och RENT. Forutom allt katthar da, men jamfort med vart hus, som haller pa att tommas pa grejer grejer grejer, var det hur rent som helst. Lagade mat med Johanna, kollade pa Arrested Development (varldens roligaste tv-serie) och hangde med den skeva katten Cody. Pamindes ocksa om hur garna jag vill bo ENSAM! =D

Kommer sakna Jess och CJ nar jag aker. Mest Jess. Hoppas verkligen de kommer till Europa snart, de planerar att flytta dit. Jag har sagt att de borde flytta till Berlin. De AR praktiskt taget redan Berlinbor, skulle passa in dar som fan, bland alla gycklare och annat lost folk... haha.

Sitter framfor internet hela dagarna, men kan inte komma mej for att planera in vilka stader jag ska stanna till i i USA. Jag har fixat boende i Portland och i Corvallo, men darefter? Vet att jag vill till San Francisco, och sen kaaanske jag kan aka med Baskery pa deras lilla turne mellan Austin och Nashville. Men da hamnar jag anda borta i Tennessee, och jag maste ju tillbaks till Vancouver igen... hmmm. Baskery spelar i SF 18:e augusti ocksa, kanske borde satsa pa att mota upp dem en svang dar, och sen aka till Flagstaff och Grand Canyon? Har en kansla av att jag kommer digga Portland ocksa, kommer kanske vilja spendera mer tid dar pa vagen tillbaks.

Och efter USA-trippen? Vart ska jag aka da?

Inga kommentarer: